Czy piniaty są wypełniane cukierkami ?

Nie, sprzedawane piniaty na naszej stronie są puste. Można w naszym sklepie internetowym dokupić wypełnienie w postaci: baloników, serpentyn i konffetti.

Jak napełnić piniatę ?

Piniaty napełniamy przez specjalny otwór „klapka” jest on umiejscowiony z tyłu lub do góry piniaty.
dziura-uchwyt

Jak zawiesić piniatę ?

Piniaty posiadają specjalny haczyk do którego należy zamocować linkę, która jest również dostępna w naszym sklepie w dziale z akcesoriami.
uchwyt

Czy piniata jest jednorazowego użytku ?

Tak,każdą piniatę można rozbić tylko raz.

Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, można wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
przelew na konto bankowe,
płatność za pobraniem,
płatność elektroniczna (przelew on-line)

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście, można odebrać zamówienie w pracowni, znajdującej się pod adresem: os. Wichrowe Wzgórze 5. Należy się wcześniej umówić telefonicznie pod numerem telefonu 669 014 307. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

Czy mogę otrzymać fakturę ?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę . W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury umieść w Uwagach.
Data wystawienia faktury to data wysyłki Twojego zamówienia.

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: 669 014 307

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: 669 014 307

Gdzie jest moja przesyłka?/ Kiedy otrzymam swój towar?

Wszystkie paczki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej w terminie trzech dni roboczych od daty wpłynięcia środków na konto. Paczki priorytetowe oraz paczki24 zazwyczaj trafiają do miejsca przeznaczenia w przeciągu maksymalnie dwóch dni do dużych miast. Do mniejszych miejscowości czas trwania może się wydłużyć do trzech lub nawet czterech dni. Jeżeli martwisz się czy Twoja przesyłka nie została zagubiona, lub czy na pewno przyjdzie na czas – skontaktuj się z nami i wtedy prześlemy Ci numer przewozowy paczki do sprawdzenia jego statusu na stronie internetowej Poczty Polskiej lub DHL.